FAQ
Registrace a uživatelský účet
Pokud chci nakupovat přes e-shop, je nutná registrace?
Registrace není nutná, ale pro váš nákup výhodná. Registrovaný zákazník získává slevu 6 % již po dosažení nákupu (nebo součtu ročních nákupů) v hodnotě min. 5 000 Kč!
Více informací o výhodách ZDE.
Je možné změnit objednávku po jejích odeslání?
Přijaté objednávky se snažíme vyřídit co nejdříve, čemuž nám napomáhá plně digitalizovaný systém skladu. Ihned po přijetí vaší objednávky se přesouvá do procesu zpracování. Z toho důvodu nelze již přijaté objednávky jakkoliv měnit, pouze stornovat a vytvořit objednávku novou.
Je možné získat slevu při větším odběru zboží?
Našim zákazníkům nabízíme slevový systém, který umožňuje získat slevu již od nákupu v hodnotě 5 000 Kč.
Všechny vaše nákupy (e-shop, BS prodejny, BS laboratoř) se sčítají a roste tak výše BS slevy. Kompletní informace o slevovém systému najdete ZDE.
Již jsem se registroval na prodejně, musím se registrovat i na e-shopu?
Registrace na pobočce neznamená automatickou registraci na e-shopu. Rádi vám oba účty propojíme, abyste nepřišli o věrnostní výhody.
Pokud jste se již registroval na prodejně, stačí napsat na eshop@vinarskepotreby.cz a tuto registraci Vám propíšeme i na eshop. Novou registraci nevytvářejte.
Zapomněl jsem heslo.
Na přihlašovací obrazovce klikněte na odkaz „zapomenuté heslo“. Následně zadejte svůj e-mail a my vám odešleme instrukce jak postupovat. Pokud jste zapomněli e-mail, kontaktujte nás a společně to vyřešíme.
Jak si změním heslo?
Heslo si můžete libovolně změnit ve vašem účtu – Profil – Aktualizace osobních údajů – nové heslo napište do kolonky HESLO a OPAKOVAT HESLO.
Nejde mi vyplnit IČ.
Pravděpodobně jste jej již použili, a tudíž uživatelský účet již máte.
E-shop, doprava a platba
Je možné zobrazit historii mých objednávek?
Ano, pod vaším účtem v části Profil – Seznam objednávek vidíte všechny vaše objednávky, které můžete jednoduše pomocí tlačítka ZNOVU OBJEDNAT vytvořit znova.
Kdy obdržím svou objednávku?
Objednávky odesíláme zpravidla následující pracovní den od přijetí. Dopravce pak doručuje zpravidla do 3 pracovních dní.
Jaké druhy dopravy nabízíte?
Zboží odesíláme přepravními službami: Zásilkovna, PPL, DPD, Česká pošta a Toptrans. Nabídka možností dopravy se liší podle objemu (váhy a rozměrů) vaší objednávky, vybrat můžete v předposledním kroku objednávky.
Rád bych si objednané zboží vyzvednul na některé z vašich prodejen, je to možné?
V současné době nabízíme osobní vyzvednutí zboží pouze na prodejnách Mikulov a Velké Bílovice. Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte od nás SMS zprávu.
Zboží pro osobní odběr je nutné zaplatit předem, platba při odběru není možná.
Při výběru dopravy chybí možnost Zásilkovna.
Pravděpodobně máte v košíku zboží přesahující váhu 5 kg. Zásilkovnou zasíláme jen objednávky do 5 kg.
Jak můžu objednávku zaplatit?
Doporučujeme zvolit platbu online. V případě platby kartou je platba ihned přičtena a zboží se odesílá v nejbližším možném termínu.
U platby bankovním převodem může trvat až 3 dny, než je platba spárována s objednávkou a k odeslání zboží dochází až následně.
Můžete zvolit také platbu na dobírku (s poplatkem).
Nabízíte dárek k nákupu, obdržím ho automaticky?
Při nákupu přes e-shop za min. 500 Kč obdržíte dárek. Nabídka dárků se liší podle hodnoty nákupu, zobrazí se vám v předposledním kroku objednávky. Zvolený dárek je potřeba vybrat (zakliknout).
Nákup zboží
Jak zjistím, jestli je konkrétní zboží skladem na dané prodejně?
V detailu produktu v bílém obdélníčku klikněte na Dostupnost zboží a zobrazí se vám aktuální dostupnost na všech našich pobočkách.
Můžu si zboží rezervovat?
Bohužel rezervace přes e-shop nejsou možné.
Jsou ceny uvedené na e-shopu aktuální?
E-shop zobrazuje aktuální základní ceny. Pokud máte slevu, vaše ceny se zobrazí po přihlášení. Ceny na e-shopu a prodejnách se v případě slevové akce mohou lišit. Pro individuální cenu (větší odběr) napište na eshop@vinarskepotreby.cz nebo kontaktujte BS obchodního zástupce pro danou oblast.
Můžu zakoupené zboží vrátit nebo vyměnit?
Ano, odstoupit od smlouvy je možné v zákonné lhůtě 14 dní od převzetí zboží – viz Obchodní podmínky bod 5. Informaci o vrácení zboží zašlete co nejdříve na eshop@vinarskepotreby.cz.
Proč nemůžu vložit do košíku láhve, které jsou skladem?
Sklo bohužel neposíláme z důvodu náročnosti na balení i přepravu. Všechny produkty vyrobené ze skla zakoupíte na našich BS prodejnách.
Můžu použít filtrační křemelinu na čmelíky?
Jaký je rozdíl mezi touto křemelinou a křemelinou určenou přímo na čmelíky?
Filtrační křemelina je vhodná k použití proti čmelíkům. Jedná se o stejnou křemelinu, rozdíl je pouze v hrubosti.
Na jakém principu funguje nerezová nádrž na olej?
Parafínový olej se vlévá do prostoru mezi plovoucím víkem a stěnou sudu až po vrchní hranu plovoucího víka. Pro nádrž 50L se dávkuje cca 2dcl dle průměru nádrže.
Je možné zakoupit na e-shopu postřiky pro profesionální použití?
Pro nákup přípravků určených k ochraně rostlin pro profesionální použití je nutné doložit Certifikát odborné způsobilosti – více se dozvíte ZDE.